loading...
ARYA
محمدامین حاج آقاسماگوش بازدید : 1 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

داوران ایرانی در جام باشگاه‌های جهان
عليرضا فغاني به همراه تيم ايراني در جام باشگاه‌هاي جهان قضاوت مي‌کنند. قابت‌هاي جام باشگاه‌هاي جهان که هر ساله زير نظر فيفا و با حضور باشگاه‌هاي قهرمانان قاره ها برگزار مي‌شود، امسال مراکش ميزبان رقابت‌هاست.
مربیان تیم ملی در تمرین پرسپولیس
گاسپار به همراه آقاجانيان دو تن از مربیان تیم ملی دیروز بر سر تمرين پرسپوليس رفته و از نزديک تمرينات بازيکنان را زير نظر خواهند داشت و روز چهارشنبه در تمرين سپاهان حاضر مي‌شوند. 
مصاحبه‌‌ای که مشکوک بود
قلعه نویی در واکنش به مصاحبه گوران لاوره عليه‌ خود گفت: نمي‌دانم او چرا اين مصاحبه را کرد البته اين موضوع مشکوک است. به ياد دارم قبل از اينکه او اين مصاحبه را انجام دهد يک صفحه از من تعريف کرده بود نمي‌دانم چرا ناگهان او اين مصاحبه را انجام داد. من به او کمک کردم و اجازه ندادم در کشور غريب اذيت شود. حالا اين جواب محبت‌هاي من نبود.
باشگاه عراقي مانعي براي تراکتوري شدن کرار
درحالي که باشگاه تراکتورسازي با جاسم کرار به توافق اوليه رسيده است باشگاه فعلي اين بازيکن به او رضايتنامه نمي‌دهد.
انتقاد ابراهیم زاده از مدیران راه آهن
سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن معتقد است که حمايت مديران باشگاه از او تنها زماني مفهوم پيدا مي‌کند که نيازهاي تيم بر اساس خواسته‌هاي او تامين شود.ابراهیم زاده گفت: مدت‌هاست که نتوانسته‌ايم مديريت باشگاه را حتي زيارت کنيم! وقتي من با باشگاه قرارداد دارم، حمايت از من يعني چه؟ حمايت از من، حمايت از باشگاه است. حمايت از تيم يعني نيازهاي تيم برآورده شود.
درخواست روبين کازان به باشگاه ملوان رسيد
باشگاه روبين کازان روسيه درخواست رسمي خود براي جذب بازيکن ملوان را به اين باشگاه ارسال کرد. سعيد عزت‌اللهي بازيکن جوان تيم فوتبال ملوان بندرانزلي و پديده فصل گذشته ليگ برتر که در جام جهاني نوجوانان هم بازي‌هاي درخشاني از خود به نمايش گذاشت، با پيشنهاد رسمي باشگاه روبين‌کازان روبرو شد. 
بازیکنان بزرگ جهان درمراسم قرعه کشی جام جهانی
بر اساس اعلام فیفا بازیکنان بزرگ جهان فوتبال در مراسم قرعه کشی جام جهانی حضور دارند که در میان آنها می توان به نامهای بزرگی چون فابیو کارناوارو، کافو، ماریو کمپس، لوتار ماتئوس، زین‌الدین زیدان و جف هرست اشاره کرد.
درخشش جهانبخش در لیگ هلند
نایمخن یکشنبه موفق شد آلکمار را شکست دهد که جهانبخش با زدن دو گل و دادن یک پاس گل تاثیر زیادی در این پیروزی داشت. مهاجم ایرانی نایمخن شب رویایی و درخشانی را سپری کرد و پیروزی جهانبخش مقابل حریفش را باید به نام جهانبخش ثبت کرد. از طرف دیگر سایت svenskafans سوئد هم در گزارش خود از بازی نایمخن، از جهانبخش به عنوان قهرمان این بازی نام برد.
برتری امیدهای فوتسال برابر روسیه
دیدار دوستانه تیم های ملی امید فوتسال ایران و روسیه دیروز در ورزشگاه شایده شهر یزد برگزار شد که در پایان ملی پوشان فوتسال امید ایران موفق شدند با نتیجه 3 بر 2 پیروز میدان شوند. برای ایران وحید شفیعی در دقایق 25 و 26 و سعید افشار در دقیقه 32 گلزنی کردند.
اظهار نظر سرمربی پرسپولیس در خصوص جلسه کمیته انضباطی
دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر مسئله قهرمانی را پیگیری می‌کنم به دنبال مسائل شخصی خودم نیستم و فقط می‌خواهم حق‌الناس نشود. من به دنبال این هستم اگر اتفاقی افتاده با حل مشکل، دیگر اینگونه رخدادها تکرار نشود و حق به حق‌دار برسد. حالا دیگر همه چیز دست خودشان است، من حرف‌هایم را زدم و مطمئن هستم که کمیته انضباطی هم اطلاعاتی زیادی از این مسئله دارد.
انتخاب سرمربی جدید برای تیم دژاگه
نتایج ضعیف هم تیمی های اشکان دژاگه در لیگ انگلیس باعث شد تا شهید خان مالک این باشگاه با مارتین یول قطع همکاری کند و میولنتسین را به عنوان سرمربی جدید فولام معرفی کند. میولنتسین که مدتی قبل به کادر فنی باشگاه فولام اضافه شده بود، سابقه حضور در منچستر یونایتد به عنوان دستیار فرگوسن را دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 64